Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 12:21:21 +0300

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08302 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Hanila küla, Aavikumetsa// 
Jaani// Kurevere-Jaani// Kurevere-Oti// Sillukse// Kõmsi küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee (Juurdepääsutee 110 kV õhuliini 
L170/L171 mastile nr 69Y) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27075284>  (menetlus nr: 
440464), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister